söndag 19 oktober 2008

babbel om idag

Kom nyss hem från mina kusiner, så himla söta är de, haha. Den ena vill hela tiden visa nya saker han har och vad han kan.
Som idag, först sprang han och hämtade alla Wii spel han hade och berättade massor om dem ( mycket mer än han själv förstod tror jag, plus att det var svårt att hänga med, han pratade fortare än mig haha). Efter det for han iväg igen och kom tillbaks med en hög speedwaygubbar i mini format, charmigt såna samlade jag med på när jag var liten. Det roliga med det var att han råkade tappa stackars Joe Screen ner bakom ett element och blev ledsen för tänk om han får brännskador!? Haha, han tillbringade säkert en kvart med att försöka få upp honom därifrån.

Iallafall, efter fikat med äklig smörgåstårta så ville de visa hur duktiga de var på spel, Guitar Hero, here we come! Typ.
Han var grym fast hans lillasyster ville inte spela det och min lillasyster ägde mig, stort... Så det går vi inte in närmare på, kan berätta att jag övningskörde på vägen hem istället och det var läskigt och vägen svänger hemskt mycket hela tiden och är trång och smal... hm samma sak men ja...
Vi överlevde och nu ska jag sluta vara nörd och berätta om ingenting så ha de gött

Pusspuss

1 kommentar:

Lund sa...

hellloou jennyy, sara här :):)

vi kan vi bli blogg-kompisaar =) *hoppar överlyckligt*