måndag 20 oktober 2008

Dancing queen, lalala not

Ja idag är det måndag och för mig betyder det dans! Woho, det är verkligen roligt. Idag var det extra kul, jag kan nog inte påstå att det gick speciellt bra eller att gruppen i allmänhet utvecklats jättemycket, men som jag och mina vänner diskuterade och sa på bussen hem; Bättre sammanhållning idag! Mycket bättre, stämningen var härlig så när jag var nära att ramla omkull, tadaa, på uppvärmningen så vart det inte så fruktansvärt pinsamt som det kunde ha blivit.
Ja, alla vet väl att det är speglar utmed vägarna i en danslokal? Mm, och jag stod på raden längst fram, hoppar åt sidan och svich balanserar och vinglar och...hjälp! Återfick balansen, fick ögonkontakt med läraren, började asgarva och så var det med det.
Haha, jag vet att jag skriver inte speciellt bra, men hoppas ni förstår det roliga i det. Vi övade in flera nya steg också, och steget "running man" har jag förstått och tror jag klarar nu...

Har ju även varit i skolan... Fick inte så mycket gjort som jag borde men det är John Bauer vi pratar om... Som om det vore en ursäkt föresten? Vi har ju alla själva valt att gå där och gymnasiet är frivilligt, och vi som valde John Bauer visste redan innan hur lektionerna är uppbyggda, så det ska vi inte klaga på, men vi har endå stor rättighet att klaga på MYCKET annat. Mat? kurr-kurr i magen på skoltid, ja får bli ica och ett äpple, skitbra.

NU insåg jag just att jag skulle kunna bygga ut på den här texten länge och mina tankar skulle utan problem fladdra iväg till vem vet var?
Istället säger jag God Natt, sov sött och jag skriver vidare en annan dag!

Puss Jen

Nej! På tal om skolan... kanske ska säga Jo försten? Aja, Jag har ett mål, plötsligt tror jag att jag faktiskt vet vart jag vill nå och en början vore om praktikplatsen jag och Natta kanske kommer få faktiskt blir av, jag kan nog inte beskriva hur mycket jag hoppas, så fort jag fått ett mejl blir jag nästan som ett barn på julafton (hoppashoppashoppas!) haha.
Får vi inte den platsen har jag problem, för vet inte vart jag vill isåfall, och det är nära nu... uscha, får sova på saken. God natt igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du skriver ju riktigt bra:D du är ju en prof bloggare ;) pusspåre..