söndag 8 mars 2009

Läppförstoring a la Jenny!

Jag har tillbringat min söndag med att fundera. Varför lägger folk ut tusentals kronor på läppförstoringar egentligen? Gör som jag istället och få en av ren tur och helt gratis, allt jag gjorde var att dricka ett litet gulligt glas rödvin till fina middagen här hemma igår! Idag är min överläpp synligt större med en fin putande form och en rödare färg. Helt gratis var det! Toppa med lite läppglans och ta-da! En otroligt billig läppförstoring som håller i säkert ett par dagar utan att tappa varken färg eller form.

(Okej, troligtvis är jag allergisk mot någon druva i vinet eller något annat jag åt/drack igår, men ska ta reda på vad det var för vin, kan va kul att veta tills någon gång jag mot förmodan känner ett behov av "läpp-lyft" haha kissies dyra sprutor kan slänga sig i vägen. Det här gör inte ens ont bara kittlas irriterande...)


1 kommentar:

Blupp sa...

najs, det skulle jag vilja testa! xD
men jag håller med, läppförstoring är helt totalt onödigt, naturligt ska det vara!