lördag 7 mars 2009

Woho lördag

Idag känner jag mig så fruktansvärt grymt bra att jag måste få skryta lite, medans ni lata saker log och sov i era stora mysiga sängar så var jag uppe med tuppen(mamma) halv nio och åt frukost klädde på mig och drog till sörping med Therese och gymmade i en och en halv timme! Haha, vi kände att vi kommer bli snyggast av alla, varför slösa bort tid på att sova? Nej, våran nya tradition blir att gymma på lördagmorgnar, thats is.
Sen när vi var klara hade pappa varit och handlat så vi kunde få skjuts hem, trodde jag. Det slutade med att jag fick övningsköra och fy sjutton vad bra det gick! Parkerade lyckat och perfekt direkt också woho jag är på toppen humör idag, PERFEKT ikväll är det party hos Nickie med, kan jag vällja en bättre dag att vakna på rätt sida?!

WOOOHOOO!

1 kommentar:

Blupp sa...

coolt! själv behöver man inte gymkort, vi har ett eget gym i skolan xD (inte med riktigt lika mycket utbud men i alla fall^^)