tisdag 24 februari 2009

Ett tillägnat innlägg!

"Det här till ägnar jag till hampus, han tjatar och tjatar om att jag ska skriva nått, lämna mig ifred!"
Nej, du är nog ganska snäll faktiskt, gillar Rise Against och allt. Lika mycket som jag skulle jag tro, minst. När han fick höra att jag skulle se dem live ville han bli ihop med mig, så han blev det lite grann, även fast jag inte är ihop med honom. Dessutom så gillar han inte The offsprings så mycket så jag försökte göra slut men det gick inte så bra för han var ihop med mig endå. Han har många flickvänner, de är söta:) Han säger ganska mycket och jag vet inte om allt är sant men det gör inget för när det gäller oviktiga saker som att vi ska gifta oss, då får han gärna skojja, jag blir glad när folk är glada och skojjar mycket, så han är lite bra och gör mig lite glad! Nu gör jag honom glad eftersom jag tillägnade ett helt innlägg åt honom.

Här kommer en grym låt också som jag vet att han tycker är grym, precis som jag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh underbart älskling :D... Det är ju min favvis låt (A)<33
Ska göra nått super duper snällt för dig någon dag, LOOOOVAR

Puss o kram, din man hampus :D

Jen sa...

Tihi så bra att jag valde rätt låt, och åh det ser jag fram emot:D hihi Pussss på dig min man

Anonym sa...

Hampus är min, MIN, BARA MIIN!! rör han och jag blir ledsen och gråter en skvätt :'(

Jen sa...

Jag är en snäll människa :) Hade inte planerat att röra han så mycket men vill du ha en näsduk i förebyggande syfte?:D

Anonym sa...

:O ja det vill jag. en stor än, kommer gå åt..

Jen sa...

Inte säkert det kommer :)

Anonym sa...

mycket bra låt (Y) och dessutom ett av de bästa spelen :D

Jen sa...

Grym låt, ohja:) Okej, jag har inte spelat det men sett många videos gjorda av det spelet haha

Anonym sa...

vart är min näsduk? .