torsdag 5 februari 2009

Sagor kanske vore något?

Tjoho! Jag är inte alls bra på det här med blogg men min ursäkt är att jag faktiskt vill ha något vettigt att skriva om när jag väl skriver, inte bara massa tråkigt svammel om min väldigt intressanta vardag där det händer något speciellt nästan var tredje vecka. Nej, jag funderar på något roligare... Som att skriva sagor kanske? Traditionella som alla känner till fast med en touch av min fantasi och kanske egna historier... Japp, det funderar jag på för det är något jag tycker om att skriva! Låter det som en bra idé?

isåfall;


TIPS, TIPS, TIPS OM VAD NI VILL LÄSA FÖR HISTORIER!


Tills vidare bjussar jag på en nytagen bild på mig i egen hög person. Humöret och fantasin är på topp så skynda på att tipsa mig om vad jag kan skriva för historier.


Puss er egen sagoskrivare, Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar sagor! Säg till mig om du skriver några! Här är mina: http://bums.nu/2651

akajos sa...

Då ser jag fram emot att läsa dem :-)

Blupp sa...

Som jag skrev i kommenteren innan, skriv en bok om en saga och jag kommer att älska den.
skriv som du gjorde i inlägget innan. om verkligheten och allt vi har glömt bort.