lördag 31 januari 2009

hmm

Jag är inte världens mest öppna person, även jag har hemligheter. Inte så många "åh det här får verkligen inte komma ut, kan inte säga till någon!" Utan mer saker jag bara helt enkelt inte berättar om ingen frågar. Nu sitter jag och tänker, det finns en grej jag inte sagt men som kanske borde sägas, jag vet inte. Om jag visste något som egentligen inte spelade någon roll men berörde dig på sätt och vis och bara möjligtvis, du skulle kanske inte ens bry dig men iallafall. Borde jag säga det till dig då? Och skulle du bli arg på mig även fast ingen gjort något fel i det jag vet? Det har kanske bara att göra med vilka man väljer att umgås med? Det borde inte spela någon roll, men just den här saken funderar jag på om jag borde säga någonting om eller inte. Hade läget varit tvärt om hade det inte spelat någon roll.

1 kommentar:

Blupp sa...

jag tror jag vet vad det handlar om och är det det jag tror det är så tycker inte jag att du har något att dölja för det borde inte spela någon roll. :S