tisdag 6 januari 2009

struntprat, tidsfördriv och youtubeklipp

Imorgon är sista dagen på lovet, jag vill att det ska bli en bra dag. Med andra ord måste jag åka nånstans så jag slipper vara hemma! Inget fel på mitt hem, inte alls jag trivs. Men en dag till med min lillasyster och jag hamnar på psykhem... kanske, åtminstonde om jag måste vara ensam med henne... Aja bättre att ta det säkra före det osäkra, haha.

Jag sitter och lyssnar på en skiva med musik från 80talet, det gillar jag. Såg på "Hot Rod" igår,det var kul och filmen är kul haha. Iallafall så var en låt med där i filmen som är gammal och bra, vilket fick mig att leta fram 80talsskivor här hemma idag.

Hittade några låtar jag lyssnade på väldigt mycket förr, och ja, de är fortfarande bra och de har sin charm. Jag gillar youtube, det är en bra sida och jag tycker om att länka youtubeklipp till bloggen så att de få som faktiskt läser kan roa sig med att skratta åt vad jag skrattar åt, lyssna på de jag lyssnar på och ja allt vad det är. Nej, jag har inget vettigt att skriva men jag skriver endå. Och när jag endå håller på och skriver måste jag tipsa om en annan blogg, vill man bli tipsad om lite bra musik så kan man kolla memonas.blogg.se. Han kallar mig fågelunge som bara svälljer all musik jag hör xD(ha-ha-ha)

Nu när jag själv satt här och kollade videon kom jag att tänka på en random Mr scrooged som dyker upp i slutet av filmen. NEEEEEEJ skrek mitt huvud nyss, självklart. Är jag klar med skoluppgifterna jag skulle göra? Nej. SÅ bäst att jag slutar skriva och tillbringar några minuter med den gammle herren Charles Dickens och programmet flash..

puss!

1 kommentar:

Blupp sa...

usch nu blev jag påmind om mina rester och jag insåg att jag inte kan göra något kul imorgon den sista bra dagen på jullovet för jag måste göra läxor och vara barnvakt :(