tisdag 6 januari 2009

om..

Om jag hade styrkan, kraften, snabbheten, odödligheten av en vampyr så skulle jag annvända det till att beskydda de som behöver och som är viktiga för mig. Och med tanke på hur långt liv man har om man är odödlig så kan det bli ganska många med åren man skyddar, skulle det inte klassas mer som en ängel en vampyr då, till slut? Nej ängel är fel, men något annat än vampyr. Kanske bara odödlig och oövervinnerlig?
Och om vampyrer är odödliga, vad händer om de slutar äta? De kan ju inte dö, så blir det ett evigt hunger eller försvinner det till slut?
Aja, om jag mot förmodan skulle få de krafterna, vem känner att den behöver ett skyddande väsen? =)

(haha..)

2 kommentarer:

Blupp sa...

du kan beskydda mig för jag lyckas aldrig beskydda mig själv :D xD fast jag vill juförsig också vara vampyr så vi kan hjälpas åt att beskydda folk? :D

Jen sa...

jaaaaaaa =D