onsdag 7 januari 2009

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4128442.ab

En flicka, 5 år och en pojke, 6 år skulle tillsammans med hans storasyster(7år) åka till Africa i smyg. De tänkte inte säga något till sina föräldrar för de trodde inte att de skulle bli borta så länge... Anledningen till att de skulle åka dit var för att de skulle gifta sig!
Haha, jag skrattade när jag såg rubriken på aftonbladet.se, men så himmla charmigt! Och vilket initiativ, både skrämmande och gulligt. När jag var liten hade jag okså en "pojkvän" som jag skulle gifta mig med när jag blev stor men... ja just det, när jag blev stor. Att göra det då direkt trodde jag inte gick. Vilket det ioförsig inte gör heller men ja...
Söt kärlek, jag hejjar på det lilla gulliga paret och hoppas att de växer upp och finner kärleken igen i varandra och små småningom gör om resan och gifter sig! Fast mer planerat kanske, och nog med släkt...
Nej men vilken historia alltså... Haha...

Inga kommentarer: