söndag 11 januari 2009

iiiiiis


Igårkväll när jag skulle ta bussen in till stan så gick jag där i min egen värld och ja, gick där jag alltid går, en "genväg" i form av en grässlänt. Jag kom fram till kanten så ser jag att det är is och snö mitt i. Okej, jag går bredvid på gräset istället så jag inte halkar!
Ratatatataa....pff.
Bambi på hal is vart det jag halkade på rumpan(landade dock på min väska haha) och satte ner händerna i fallet... halkade ner en bit till innan jag kunde resa på mig och försöka ta mig upp igen, det var verkligen snorhalt! Fast det ända som hände var att jag fick lite ont i vänstra ringfingret och högerhand, shit happens.
Kom till slut ner till bussen som jag iallafall fick vänta på en kvart för mycket och när den sedan kom till sörping skulle hälften av och kissa -.-'
Jaja till slut kom jag in till stan och tillbringade natten med att se på film med en som slåss med armbågen i sömnen :)(A)
Vad hände idag när jag gick av bussen och skulle hem då? Jo, gårdagens isupplevelse var som bortblåst så jag styrde stegen mot den vanliga vägen gick en bit där och sccfffhhh så stog jag på alla fyra.
Hejja mig!
Jaja resten gick bra och helgen har varit bra och trevlig... :) Helgen har varit föresten, än är den inte slut! Jag går ju på en så bra skola som John Bauer och är ledig imorgon med för lärarna har konferans! Tjohooo
Funderar på att eventuellt gå på stan... någon som känner sig peppad på att hänga med? :P

1 kommentar:

Floodlost sa...

eeh ja jag skulle gärna hängt med men våra lärare på GAMLA john bauer har ingen konferens. :(