söndag 25 januari 2009

Bild

Känner mig oerhört kultiverad nu för tiden, har under cirka två veckor köpt fyra böcker (på engelska) läst tre avdem och är inne på fjärde nu. Jag har också upptäckt lite musik som jag känner ett starkt behov av att beställa hem så jag har det på skivor. Kultur, fantasi, historia, myter och verklighet, det tycker jag om. Jag haringenting intressant eller viktigt att skriva idag så istället visar jag en bild jag skapade igår, månen är en googlebild tyvärr.. Men men! resten vet jag att jag får använda mig av.. Puss!


3 kommentarer:

Blupp sa...

cool bild! :D
åååh jag håller på att få panik jag måstemåstemåste läsa breaking dawn! (jag var ju bara tvungen att läsa sneak previewn i eclipse ocksåxD) men mats har ju lånat den så jag kanske kan låna den av honom snart och sen på fredag kan jag köpa den :D:D:D:D xD

Anonym sa...

Beställ pogues din galning =)

Blupp sa...

bilden är fiin ´=)