onsdag 10 december 2008

Blä

Nu har det gått ett tag igen sen jag skrev, men har nog inte haft mycket att skriva, eller ja, jag har inte orkat skriva haha.
Jag är hemma idag, min mage mår inte bra den har ajaj och jag mår illa så kände inte att det var värt o skumpa in till norrköping på en äklig buss för att väl där känna mig sämmre och skumpa hem igen. Nej idag är jag hemma och vilar upp mig så att jag inte blir sjuk.
Har redan tröttnat på "vinterheadern" jag gjorde så nu kom det en ny igen. Vad tycks? Funkar den och känns den "jag" haha, jag gillar den bättre än så länge iallafall.

Egentligen mådde jag nog inte bra igår heller, ni skulle sett mig på lunchen jag skulle gå iväg och äta själv men hade ingen anning om vad jag ville äta. Jobbigt var det, så jag yrade runt tills jag bestämde mig för att gå upp och kolla vad de hade på kupolen...
"Vad vill du dricka till?" frågade någon mig plötsligt där. Va hade jag beställt redan?! wtf... VAAD hade jag beställt? Ingen anning om vad jag hade sagt haha det visade sig att jag hade beställt tacokykling... ööh... ja, det brukar vara väldigt gott där men just igår när jag redan var trött och hungrig så självklart smakade maten inget bra, fick bli en cheeseburgare på mcdonalds också efteråt eftersom Minna hade skrivit att hon var där. Sen fortsatte praktiken som vanligt och när klockan var kvart över fyra skulle jag klippa mig!
Jag älskar verkligen att klippa mig där jag klipper mig, hos Theodora på modeklipparna, jag blir alltid nöjd oavsett om jag klipper någon frisyr, färgar eller som igår, bara klippte topparna (jag sparar till långt håt igen hihi)
hon klippte max tre centimeter och allt det slitna är borta plus att håret känns nästan längre nu än innan... När det var klart så lockade hon det lite åt mig, jättefint vart. När jag såg mig i spegeln när jag var klar så var det nog för första gången på.... jag vet inte om jag någonsin tänkt så men jag tänkte att jag hade det finaste håret jag sett på länge haha. Just då när det var klart så kände jag mig så solt över det :D
Fast nej, jag har ingen bra bild på hur det blev, men som sagt, ingen större förändring så jag blir inte ledsen om ingen ser att jag klippt mig haha.

Nu ska jag återigen försöka äta något (det sa bara stopp imorse) och sen se film eller så...
Ha de nice!

2 kommentarer:

Blupp sa...

långt hår is the shit! Du passar asbra i ditt långa hår!
förresten nya headen blev asbra! :D typ enkel och snygg :D

Jen sa...

Taaack:D
Men öh.. jag hade lagt upp fel bild haha hade tänkt mig den här jag la upp nu, men ska jag kanske byta tillbaka till den du såg när du kommenterad? :)