onsdag 10 december 2008

SUMMERSCHOOL!

Det spelar ingen roll hur sjuk eller deppig jag än är.
DEN HÄR FILMEN MUNTRAR ALLTID UPP MIG IGEN! Jag avgudar den, tro mig det är den bästa film jag någonsin sett och jag har sett den väääääldigt många gånger och den är fortfarande lika djävulskt bra! Summerschool (1987) YEAh. Någon som vill se den med mig och skratta lite? Tycker ni filmen är dålig så kommer ni säkert ha kul åt att jag har så roligt åt den haha den är klockren och ett rent mästervärk. Verkligen!
"mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm" (karin kommer du ihåg SOlektionen hahaha)

3 kommentarer:

Lund sa...

hhahaahhah den verkar asbra xD

Jen sa...

den är guuud:D

Blupp sa...

asså den filmen är så jävla bra!!!
"mmmm" på so-lektioner är skiten!!! aaaah nu saknar jag alla våra lektioner tillsammans :( när ska vi leka gay på stan? :D