söndag 14 december 2008

Naruto lördag

Jag är helt otroligt trött idag och har varit jättedålig på att skriva som vanligt haha.
I fredags kväll var jag på folkuniversitet med Frida, Karin, Natta och Minna, men karin drog rätt tidigt hihi hade annat för sig. Men det var helt okej kände mig fruktansvärt bortkommen bara först, jag är inte sådär bra som de andra är på dansa haha!

Lördagmorgon, upp runt sex för att duscha o fixa sig och åka tillbaka i tiden. Nevars men ner till viken och vammarskolan bar det. Deras luciatåg är faktiskt alltid väldigt fint tycker jag, men vart besviken på "beatrice" i år. Den ena tjejen som sjöng har jag inget alls att klaga på men den andra... Kunde varit myyyycket bättre. Klart hon var ju så nervös att hon skakade så ja trodde hon skulle tappa ljuset, men borde fixat det bättre haha säger jag som inte kan sjunga för fem öre. Men ni som vet vad jag snackar om, de brukar ju alltid vara så noga med vilka som sjunger Beatrice haha.
Iallafall, efter vammarskolan åkte jag, pappa och Julia in till stan för att köpa mammas julklappar. Min lillasyster fyller snart 14 men har inte ändrats ett dugg, utan det ät samma visa varje år "Kan vi inte gå dit nu? Jag vill köpa det! Jag vill ha en sån! Jag måste köpa sån! Jag tror mamma vill ha en sån det har hon sagt till baaaraaa mig!" och så vidare. JULIA VÄX UPP. Allt kretsar inte kring dig, speciellt inte när vi har sagt att vi ska "åka till stan för att köpa jhulklappar till MAMMA!"
Aja, vi fick en del gjort iallafall sen skulle dom åka hem och då hittade Frida o jag varann och gick ett varv. Då handlade jag klart grejjerna till julklappspelet som är nästa lördag, jag köpte pappas julklapp och även Julias. Nu har jag några kompisar och mamma kvar hehe.

Senare när det började närma sig kväll tog jag 113 ut till Sara för att se på Naruto! Hihihi han är så söt! Vi tjockade i oss godis och 14 avsnitt han vi med hihi. Jag hoppas inte hon äter upp godiset, jag kom på att det kan vi ju ha på bion med skolan på tisdag! (SARA JAG HOPPAS DU LÄSER DET HÄR OCH HÅLLER MED OM ATT DET ÄR EN BRA IDE!:D)

Idag var jag fruktansvärt trött och sov till tjugo i två, då gick jag upp och städade och sedan tillbringade jag nästan två timmar med att slå in julklapparna, ha levande ljus och lyssna på julmusik.

Nu ska jag gå upp och tina några hallon som jag tänker äta med massa god glass sen.

Puss!

3 kommentarer:

Lund sa...

HAHAHA vilken utmärkt ide ;) jag ska ... hmm.. tänka på det ;) AHHAHA
men ifall jag råkar äta upp det, så kan jag nog köpa nytt tills på tisdag ska du se :D

btw så hade jag jätte trevligt igår ^-^ och hur ska jag hålla mig ifrån att se fortsättningen när det slutade SÅ DÄÄÄR :O ahhh.. hmm.. jag får hålla tankarna upptagna helt enkelt :):) hahaha

Jen sa...

haha annars får du fortsätta kolla liiiiiiite så kan ja med göra de så kan vi fortsätta längre fram:P haha jaa bara de finns godis då hihihi:D

Blupp sa...

jag har bara köpt en enda julklapp än så länge...:o och jag har nästan inga pengar så jag får köpa billiga julklappar i år...:S xD
hände det något ´kul sen på kvällen, dansade ni mycket? ;) xD
btw så sov jag till halv två i söndags så vi sov nästan lika länge :o xD hej jag lovar du ville veta det :D