torsdag 18 december 2008

JULLOV!

"En gång var en smart norrman och jultomten ute och åkte bil, plötsligt körde de av vägen och voltade. Vem tror ni klarade sig? Ni som tror på den smarta norrmannen applåderar nu!"
*Några applåderar*
"Okej, ni som tror på jultomen då?"
*lite flera applåderar*
"HAHA ni har båda fel, det finns ingen jultomte och verkligen ingen smart norrman!"

Den här historien drog Espen(våran norske idrottslärare för oss idag på avslutningen i hörsalen! Jag gillar avslutningarna, de får mig alltid att se mer possitivt på våra lärare, de är faktiskt himmla bra på att bjuda på sig själva, underhålla och så vidare. Utom rekton med sitt tal förstårs... Men man står ut.

Och så var Natta och jag klädda som skolflickor idag, söta var vi hörde vi fast Tony blev jätterädd när han såg oss=( men alla andra sa att vi va söta hahah puss nu ska jag lyssna vidare på musik och vara rolig på msn.
Och jag har ännu inte bestämt mig för vad som blir kvällens låt så uppdaterar nog snart igen haha

Inga kommentarer: