lördag 20 december 2008

Gratismode.se och en vanlig lördag strax innan jul

Nu är det såhär, jag har hört mycket om den här sidan och nu har jag tänkt kolla upp det, och ja den verkar faktiskt fungera väldigt bra och hålla vad de lovar! Det är en sida man blir medlem på helt gratis och sedan sammlar man poäng som man kan växla in mot presentkort i ungefär 50 olika affärer (har jag för mig). Görbra haha, prova ni med ----> http://www.gratismode.se/?c=25429


Ja, nu till vad som hänt idag också. Inget speciellt egentligen vaknade imorse gick upp och upptäckte att det fanns inget bröd jag tycker om och ingen ren kastrull att koka gröt i. Men en lillasyster (idag är en mindre kärleksfulldag till henne pff) och hennes vän satt och skrattade och hade sååå trevligt. Nej mitt morgonhumör vill inte alltid vara bra, jag gick och la mig igen. Då hörde jag plötsligt mamma säga att hon skulle åka in till stan och shjoff så var jag uppe ur sängen och påväg in i duschen för att göra mig iordning och föllja med, bättre tillfälle att köpa de sista julklapparna kunde jag väl inte få?
Nej precis så vi åkte in till den stora staden Norrköping mor och jag, det var trevligt och jag fick allt gjort, som behövdes.
När vi kom hem städade jag undan mitt rum åt lite mat och slog in julklapparna jag hade köpt, nu sitter jag här och kopplar av med några värmeljus tända också, mysigt, mysigt!

Snart ska jag duscha igen(den här gången för att tvätta håret, självklart var både schampoot och balsamet slut imorse) för att sedan klä mig lite fint och gå bort till grannarna där vi ska ha vårat årliga julklappsspel.
Förra året hade jag köpt handbojjor till det och oj vad populära de vart haha tyvärr har inte jag köpt någon sådan där "hejjar"julklapp i år men det har nog någon av de andra. Förhoppningsvis.
Nog om min dag.
Puss!

Inga kommentarer: