lördag 20 december 2008

Jullov dag1

Jag måste erkänna att det var en väldigt seg start på det efterlängtade lovet. Sov nästan till två(eller var det ett? Ett var det nog ursäkta hehe) men sen gick jag upp "mm luktar nybakat, är mamma hemma?" nej, min lillasyster hade vaknat på sin söta sida och ställt sig o bakat havreflarn! Ja jag både hatar och älskar henne, men det är väl det som kallas syskonkärlek, I guess. Idag är hon bra (igår med lustigt nog) imorgon får man se då är det säkert tredje världskrigetvarning igen haha.

Dagen flöt på utan att något hände och så blev det kväll, jag fastnade vid CSI med mamma som somnade efter fem minuter och sen... Sen sa de på tvn att Cabaret snart börjadde! Woho, den filmen har jag länge velat se! Höll inte alla förväntningar men den var rätt bra endå.

Bra låt som var med, mohaha.
Ajja nu vet jag inte vad jag ska göra folk trillar bort från msn också så går väl och lägger mig om inte allt för länge.

Natti Nati!

1 kommentar:

Blupp sa...

ooh den filmen vill jag se :O:O jävlar vilka stora ögon hon hade xD