tisdag 25 november 2008

dans avslutning igår kväll

Mitt internet ville inte fungera igår kväll och inte på hela dagen idag heller (hehe har inte varit hemma men iallafall).
Det var avslutning på dansen igår kväll, kommer sakna det nu men anmälde mig till nästa termin och då tänker jag satsa ännu mer! Jag ska träna så ofta jag kan här hemma haha och en sak jag ska lyckas med är ordentliga armhävningar utan att rammla ihop och ligga på mage och skratta... Det börjar bli pinsamt att aldrig lyckas utan att skratta, det är väl bra att jag har roligt men ja mm det är bättre att vara bra! Några hade tagit med sig föräldrar och kompisar som kollade men inte alls många som tur var, vart lite nervös i början när de satt där och tittade men till slut glömde jag bort dem helt och tror att igår var nog gången det har gått bäst... Vi bytte och körde en annan koreografi på slutet bara för att det var kul hhe nevars men typ och då ja... jag kämpade på och täntke "Nu sjutton ska han få se att jag har energi!" Något i den stilen och borde kanske inte ha tänkt så för vad gör jag om inte helt fel?! Jao jag dansade väl men med egen-på-hittade steg, haha illa jag vet, men men stämningen i guppen är bra så gör inte så mycket att skämma ut sig "puh".

Idag på praktiken har jag julpyntat mest hela dagen! Mysigt blir det... Och jag har också fotat mina första riktiga ID bilder till kunder och lärt mig slå in i kassan. Jag trivs och har roligt på praktiken, det måste jag säga.
jao, ska kolla nu om det går att lägga in ljudklipp i blogginnlägg så eventuellt kommer låten vi har dansat till hela terminen upp här.

Puss så länge

2 kommentarer:

Blupp sa...

Jag saknar redan dansen.. :o xD
btw nya design grejen blev fin! :D

jag ska också träna på armhävningar ska bli värsta pump xD

Jen sa...

taaack:D hehe du och jag blir bäst till nästa termin på armhävningar då? :D