torsdag 6 november 2008

HJÄLP!

Jag har ingen praktikplats. Nope, det är sant! Vi hade ju världens grej på gång Natta och jag, men det blev inget... Någon som har ett förslag på vart jag kan ha min praktik? 4 veckor och måste vara inom media, hm.
Vi frågade på några ställen idag och ska kanske till ett till imorgon, håll tummarna! Jag fölljde även med min mamma till tatueringstället ju, och ja vad hon blir nervös undrar hur det kommer gå alltså! Men det är en fin bild hon ska göra, om hon inte ångrar sig så blir det en bild med tro, hopp och kärlek.

Iallafall, när vi varit där och pratat lite så gick vi ner på stan en liten stund och köpte några Bh:ar var, haha. Kände mig dock lite tråkig, vart två svarta, men det är verkligen svårt att hitta en som sitter BRA på mig och ja, jag provade flera men just de här satt bra. Hehe måste köpa matchande trosor med någon dag..

Jag har kommit på att jag börjar bli fet. Måste verkligen, verkligen ta tag i min träning och skärpa mig allt vad det heter nu! Usch mår nästan dåligt över att kolla vad jag väger nu för tiden (men gör det iallafall xD)
Shit the same, havregrynsgröt med extra fibrer- det är bra frukost det!

Go kväll!

Inga kommentarer: