söndag 23 november 2008

SBN, rätt misslyckat

Mm igår var dagen som vi hade sett fram emot så mycket och vad händer, Therese är sjuk? Inget illa mot dig, och jag vet inteom du tänkte på det själv men du blev rätt sur hehe.. Aja men jag åkte hem till Therese och var där runt tre så jag, hon och Michelle gjorde oss iordning med varann osv sen kom Henka och hämtade oss så åkte vi mot linköping. Eftersom jag hade Saras biljett så var hon tvungen att ha den på något sätt och vi hade bestämt att ses innan och gå in med varandra. Bara det att Innan enligt mig var innan allting började eftersom vi som åkte med Henka skulle va där när de började och i god tid. Enligt Saras mening var Innan när som helst när dom hade tänkt att gå dit så hon blev sur på mig för att det var nära att hon inte fick sin biljett... Men tur i oturen kan man väl säga så var kön lite småstökig och dettog en halv evighet att komma in, så hennes gäng hann dit innan vi var inne. Det började nio och vi var inne tio i tio, OCH VI STOD GANSKA LÅNGT FRAM I KÖN. Segt insläpp? jao.
Kvällen gick på, musiken var seg och svår att dansa till och ingen utlovad Dj Alex Moreno? Eller missade alla det totalt hehe... Aja låtarna sög iallafall, det gick inte precis o dansa till dem. Och ingen kondomregn heller? Jag klarar mig bra men poängen är att det var utlovat att det skulle vara så?? Hm jaja. blah Det sög iallafall. Färdig pratat om det.
N ska jag gå och leta rätt på mina pringles chips som på något mystiskt sätt har försvunnit...

Puss!

3 kommentarer:

Blupp sa...

Naaw låter misslyckat :O

Anonym sa...

Va inget kondomregn ? :O

Kling...

Jen sa...

nej inget kondomregn:O *buhu* haha