tisdag 18 november 2008

PraktikPaniken har lagt sig

YES nu har jag äntligen ett ställe att tillbringa mina fyra veckors praktik på! Fuji foto center i stan, centralt och bra, gubbarna där verkar trevliga också. Äntligen vart det lönat att jag hade bäst närvaro i klassen haha, ja det är sant, tack vare det jag fick platsen... Kommer att få hjälpa dem med att framkalla bilder, göra förstoringar, rama in osv tror det blir roligt!

Jag har lagt in så man kan kolla på musikvideo här på min blogg vavava japp och vad passar bättre än att alla ser Rise Against och förstår att min kärlek till deras musik är oerhört stor. Prayer of a refugee, får fortfarande gåshud av den och har endå haft den som ringsignal i över två år... FORTFARANDE LIKA OTROLIGT GRYM! Det säger något va? Aa, om mig om inte annat hehe... jag vet, jag svammlar, men jag sitter hemma i min säng ensam och har tråkigt, vad ska jag göra för att få tiden att gå annars?
Äta glass och se på film, det ska jag allt göra snart! Om jag kan bestämma mig för en förstårs...
Hittar nog någon bra.

PUSS

Inga kommentarer: