fredag 28 november 2008

REALIST JAVISST

Realist är ett ord jag har fått försvara mig med många gånger senaste dagarna, hm.. jag är väl inte pessimistisk? =( Realist är vad jag är och ganska optimistisk sådan, men håller mig gärna till det som är realistiskt haha. Det var därför jag försökte förvandla mig till vampyr tidigare ikväll, jao det gick inte så jättebra men med lite trollformler som "liquify" och "dodge&burn" och "blur" så gick det hyffsat haha.


Jag har också sett på Mamma Mia igen, fast den här gången med Mamma och Pappa, han hade inte sett den innan och filmen vart godkänd även av honom! Man blir så lycklig av den och ja, den är otrolig! Hihi plus väldigt bra musik, tillexempel den här hihi, se och njut.





1 kommentar:

Blupp sa...

jag vill se den! :o
när ska vi se step up 2? =)