söndag 16 november 2008

Helgen

Ja, jag har egentligen inte mycket att skriva men jag känner för att göra det iallafall.
Helgen har varit helt okej, i fredags var jag och Therese på fest hos Danne i viken, inte roligaste kanske men tydligen var den sent planerad så jao hm.. jo men rätt okej var det endå hehe, gillar att träffa folk..
I lördags åkte jag och Th till stan och shoppade lite och hör och häppna(!) jag köpte ett par stövlar, med KLACK! Väldigt liten klack men iallafall det här var verkligen inte likt mig att göra. Förrutom stövlarna köpte jag det här :


En svart spets tröja och ett korsettlinne, värsta fint är det! Funderar på att ha det på mig på SBN nästa helg, men vet inte vad jag ska ha till, kanske kjol men är rädd för att bli för "svart"?
Hjälp mig med förslag på kläder!! Hihi, just ja, jag köpte hårfärg också... Mahogny vart det, ångrar mig redan jag tjatar alltid om att jag vill vara rödhårig men endå köper jag inte den fina färgen? "mammas flikcka" ibland alltså.. jaja vet att det blir ganska fint med den jag valde. Yepyep.

I lördags kväll så kom Doglas och Anderstedt hit till Therese och mig och Victor, så vi satt där och spelade wii, det var rätt kul faktiskt.. mm..
nej nu har jag faktiskt inte mer att skriva, jobbigt och tar tid med lösnaglar i och medatt jag inte är van vid det, haha långa fina naglar alltså...

PUSS

1 kommentar:

Blupp sa...

Hur ser stövlarna ut? *nyfiken*
SBN??