tisdag 4 november 2008

I skolan

Ja, vad ska man säga, jag var ju inte speciellt duktig på den här bloggen men har haft ganska fullt upp hehe. Min maskerad i fredags, den vart ju minst sagt populär och när ett rykte nådde fram till mig i torsdags blev jag nervös med all rätt.
Mmm jag tror hela viken och gusum visste att det var "världens fest i ringarum!" ööh ja den "festen" det snackades om var min maskerad... Det var cirka 30 pers inne, och MINST lika många utanför som ville komma in och trodde det var vanlig fest, men jag hade sagt till alla att jag inte tänkte släppa in någon som inte var utklädd, och hallå? Mina föräldrar var hemma. Det gjorde förstårs inget, de är schyssta, hehe en kille trodde min pappa var max 20 år och en annan min pojkvän för han såg så ung ut, hjälp, haha vad han skröt om det sen!
Det började bra, kom ett roligt gäng med med masker och jag hade ingen anning om vilka folket var haha roligast där var nog mexikarnan med "taco-hatten". Men ja, festen gick bra endå det måste jag säga, finns en hel del att berätta men vet inte om jag orkar ta allt... Hehe tre killar var jätteglada och tyckte de luktade så gott och berättade att de smörjt in sig med min bodylotion, men jag kunde verkligen inte känna igen lukten först, ja det luktade inte illa eller så men vad sjutton hade de smörjt in sig med?! När jag städade i lördags fick jag se en tom burk som det hade varit hårinpackning i...japp den var nästan full innan nu är den tom hahaha.

Nej nu ska jag fortsätta med skolarbetet, vi jobbar med FLASH och ska göra som en "kortfilm" med information om någon brittisk eller amerikansk gammal författare och jag jobbar med Charles Dickens. Nu kan han prata!

tjoho skriver mer ikväll!

Inga kommentarer: