onsdag 12 november 2008


Tjoho!
Vi hade ingen lärare i skolan idag heller, mindre bra för man får inte riktigt så mycket gjort som man borde få... Hihi upps, Vi hamnade visst i fotostudion istället och cirka 700 bilder knäpptes idag, mer eller mindre seriösa. Här är ett smakprov... kul kan man ha med ett lakan, som liten bild såg det ut som en bröllopsliknande klänning.
Ett väldigt jobb att vända alla åt rätt håll och titta igenom dem... men men!
Har tagit en fika med Therese på stan idag med, hon är bäst hon! Och imorgon, då ni, då ska jag och mamma troligen kolla efter skor åt mig och hör o häppna- FINA SKOR! Inte några favoriter utan så läskigt som stövlar med klack ska jag köpa! Japp,japp, tyckte det var dags att jag lärde mig kunna se lite "fin" ut också och kunna lämna skejtskorna hemma någon gång då och då...
Får se hur det blir med det, men mitt motto är "Ingenting är omöjligt" så bli inte allt för chockade den dagen jag kommer och går i ett par charmiga stövlar med klack.
PUSS!

2 kommentarer:

Lund sa...

fin bild :)
vad är det du har runt dig? :O

Jen sa...

tack:) hehe ett lakan:P